فرمان مداد در یک محیط نقاشی

کار کلاسی صفحه ۴۷ کتاب کاروفناوری نهم:

در این کار کلاسی یک محیط نقاشی که در مجموعه آن پنج رنگ و یک پاک کن وجود داردباید طراحی شود ابتدا بایستی مداد و پنج رنگ و یک پاک کن تعریف شود (ایجاد شود) و در قسمت فرمان مداد فرمان زیر ایجاد شود تا برنامه به درستی کارکند.(برای مشاهده بهتر تصویر بر روی آن کلیک کنید)

paint(game)

فرمان محیط نقاشی


  1. محمدمهدی شب کلاهی گفت:

    باسلام
    اگه میشه برای تغییر شکل مدادبه پاک کن هنگام برخورد به رنگ سفیدرو اگه میشه توضیح بدید.
    باتشکر

    • mobini mobini گفت:

      با سلام
      ابتدا درقسمت لباس ها ،از قسمت وارد کردن لباس جدیدی را ایجاد می کنیم این لباس جدیدرابا نام پاکن ذخیره می نماییم بعد در قسمت فرمان های مداد باید تغییر لباس را در قسمت های خواسته شده وارد نماییم
      مثلا اگر مداد به رنگ سفید برخورد کرد ابتدا فرمان تغییر لباس به پاکن داده می شود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.